سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایران در رسانه‌های صهیونیستی؛

یهودی‌ها برای جاسوسی از جن استفاده می‌کنند/نمی‌گذاریم نتانیاهو عراق را تجزیه کند/ پافشاری تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای روی سانتریفیوژها/ محکومیت روزنامه‌نگار ایرانی به 50 ضربه شلاق و 2 سال زندان

گروه بین‌الملل مشرق-سرخط اخبار ایران در رسانه‌های صهیونیستی به همراه گزیده‌ای از مهمترین مطالب آن در ادامه برای استفاده کارشناسان و مخاطبان محترم آمده است    : 

 

مشرق: محورهای اصلی اخبار روز گذشته رسانه‌های انگلیسی‌زبان صهیونیست‌ها درباره ایران شامل انتقاد معاون وزیر خارجه از نقشه نتانیاهو برای تجزیه عراق و منطقه، استفاده یهودیان از جن برای جاسوسی، انتقاد دیپلمات‌های هسته‌ای از عدم پیشرفت در مذاکرات با ایران، و محکومیت یک روزنامه‌نگار ایرانی به ضربات شلاق و حبس در زندان می‌شود.

 

یدیعوت آحارانوت/ ایران از تجزیه عراق به عنوان نقشه اسرائیل انتقاد کرد 

 

ایران روز یکشنبه گفت که از گزینه نوری مالکی برای ماندن به عنوان نخست‌وزیر عراق حمایت می‌کند، اما همچنین آماده است تا از هر نامزد دیگر انتخاب شده توسط پارلمان عراق نیز حمایت کند.

اسرائیل

 

معاون وزیر امور خارجه ایران روز یک‌شنبه گفت: "ما هرگز اجازه نخواهیم داد که رویاهای نتانیاهو در مورد فروپاشی عراق و منطقه به واقعیت تبدیل شود." 

  

حسین امیر عبداللهیان همچنین از آمریکا به خاطر انجام "هیچ اقدام عملی در مبارزه با تروریسم" انتقاد کرد. وی گفت: "در بهترین حالت، رفتار آمریکا در طول سه هفته گذشته ابراز تردید در مورد عراق بوده است. ما نیازی به همکاری و یا مذاکرات با آمریکا در مورد عراق نمی‌بینیم."

 

هاآرتص/ روحانی ایرانی: یهودیان ساحر هستند 

 

یک روحانی ایرانی یهودیان را به مهارت در ساحری متهم کرده و گفت: اسرائیل از قدرت خود در برابر ایران استفاده می‌کند.

 

این استاد دانشگاه تهران، که به تازگی در تلویزیون دولتی ایران مصاحبه کرده، گفت: یهودیان از جادوگری برای جاسوسی استفاده می‌کنند. ولی‌الله نقی‌پورفر در پاسخ به این سؤال مجری برنامه که "آیا می‌توان از جن برای در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کرد؟" پاسخ داد: "یهود در جادوگری بسیار ماهر است. در واقع اکثر جادوگران یهودی هستند."

اسرائیل

 

این دو در ادامه به بحث در مورد استفاده اسرائیل از جن‌ها علیه ایران و ارتباط بین یهودیت و جادوگری ادامه دادند.

 

یدیعوت آحارانوت/ دیپلمات‌ها: مذاکرات هسته‌ای ایران پیشرفت اندکی داشت 

 

دیپلمات‌ها روز دوشنبه گفتند: ایران همچنان مقابل تلاش‌ها برای محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ایش مقاومت می‌کند، در حالی که مهلت 20 ژوئیه رو به پایان است.

اسرائیل

 

دو دیپلمات تصریح کردند: پیش‌نویس توافقنامه هنوز جاهای خالی زیادی دارد. این نشان می‌دهد اختلاف‌نظر درباره محدودیت‌هایی که ایران باید در ازای پایان تحریم‌ها بپذیر وجود دارد.

 

بزرگ‌ترین مشکل هنوز هم غنی‌سازی اورانیوم است. تهران مصر است که 50 هزار سانتریفیوژ غنی‌سازی داشته باشد، در حالی که واشینگتن می‌گوید تنها اجازه استفاده از بخشی از این تعداد را به ایران می‌دهد.  

منبع: مشرق نیوز


نوشته شده در  چهارشنبه 93/4/18ساعت  2:58 عصر  توسط ali 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حامیان نه غزه ، نه لبنان ببینند
وحشیگری اسرائیل
جنایات وحوش صهیونیست
موشک های حماس
موشک های حماس
تجاوزات مکرر کرکسها
[عناوین آرشیوشده]