سفارش تبلیغ
صبا ویژن
لحظه به لحظه با تحولات فلسطین؛

172 شهید و 1230 مجروح در یک هفته تجاوز به غزه/ تلویزیون «اسرائیل»: پهپادهای حماس ساخت ایران است/ گردان‌های القدس: تمرکزمان بر دیمونا و تل‌آویو خواهد بود

به گزارش مشرق، نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه (17 تیر) تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد، با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «عملیات دهم ماه رمضان» رو به رو شد.

خبرهای روز ششم «دفاع غزه» را در اینجـا می‌توانید، دنبال کنید.


تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد:تهدید حماس به یک اقدام غافلگیرکننده در خلال چند ساعت آینده

پایگاه خبری «عکا» به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جنبش حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد در خلال چند ساعت آینده منتظر یک حرکت غافلگیرکننده از سوی این جنبش باشد.

مقاومت فلسطین تا کنون پاسخ حمله‌های رژیم صهیونیستی را با موشک داده است اما صبح امروز پس از انتشار خبر نفوذ یک فروند هواپیمای بدون سرنشین به آسمان جنوب فلسطین اشغالی، گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس با تایید این خبر، از اعزام چندین پهپاد به عمق اسرائیل خبر داد.

پیش از این نیز و در اواخر هفته گذشته کماندوهای القسام با عبور از آب، وارد خاک فلسطین اشغالی شدند تا بعد جدیدی از عملیات‌های مقاومت فلسطین برای دشمن صهیونیستی آشکار شود.



تلویزیون «اسرائیل»: پهپادهای حماس ساخت ایران است

کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی درباره اعزام پهپادهای فلسطینی به جنوب فلسطین اشغالی اعلام کرد که به احتمال زیاد این پهپادها ساخت ایران است.

«اردوغان»: روابط ما با «تل‌آویو» به حالت طبیعی بازنمی‌گردد

نخست‌وزیر ترکیه با غیرصادق خواندن رژیم صهیونیستی گفت که روابط آنکارا با اسرائیل تا زمانی که این دولت به سیاست‌های خصمانه‌اش علیه فلسطین ادامه می‌دهد، نمی‌تواند به وضعیت طبیعی بازگردد.

بیانیه مقاومت فلسطین:«نتانیا» برای اولین‌بار هدف قرار گرفت/غافلگیری‌های بیشتری خواهیم داشت 

مقاومت فلسطینی شب گذشته برای اولین بار شهر «نتانیا» را با موشک براق 100 هدف گرفت و تأکید کرد که هر روز غافلگیری جدیدی برای صهیونیست‌ها دارد و همچنان به مقاومت ادامه می‌دهد.

یونیسف: حداقل 33 کودک در حملات به غزه کشته شده‌اند

مدیر اجرایی صندوق کودکان سازمان ملل ضمن هشدار در مورد تاثیرات روانی مخرب جنگ غزه بر کودکان غزه اعلام کرد که تا کنون حداقل 33 کودک در این حملات جان خود را از دست داده‌اند.

گردان‌های القدس: تمرکز عملیات بر «دیمونا» و «تل‌آویو» خواهد بود

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پیامی خطاب به صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی تاکید کرد که دو شهر «دیمونا» و «تل‌آویو» را وارد اهداف عملیاتی خود خواهد کرد و از این پس، این دو شهر در خطر خواهد بود.

بازداشت چندین عضو پارلمان فلسطین در کرانه باختری

رژیم صهیونستی در ادامه بازداشت‌های گسترده خود در کرانه باختری، چندین عضو شورای قانونگذاری فلسطین و اسرای آزاد شده را دستگیر کرد.

دبیر کل جهاد اسلامی: حمله به غزه ضعف اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را آشکار کرد

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن معرفی کردن رژیم صهیونیستی به عنوان مسئول تجاوز به غزه افزود در این جنگ ضعف اطلاعاتی و راهبری این رژیم مشخص شد و رژیم صهیونیستی به اهداف خود نخواهد رسید.

 آویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر نفوذ هواپیمای بدون سرنشین را تایید کرد / به گزارش یدیعوت، ادرعی با اعلام این خبر گفت که این هواپیما پس از شناسایی و رهگیری با موشکهای پاتریوت هدف گرفته شده است

نفوذ هواپیمای بدون سرنشین به آسمان «اشدود» در فلسطین اشغالی

یکی از مقامات سابق رژیم صهیونیستی از ورود یک فروند هواپیمای بدون سرنشین حماس به آسمان فلسطین اشغالی خبر داد.

دو صهیونیست در حال فرار از ترس موشک‌های مقاومت کشته شدند

دو صهیونیست که پس از به صدا در آمدن آژیر خطر با ماشین خود در حال فرار از موشکهای مقاومت بودند به تانک ارتش رژیم صهیونیستی برخورد کردند و کشته شدند.

172 شهید و 1230 مجروح در یک هفته تجاوز به غزه

با ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه در هفتمین روز تجاوز به این منطقه، تعداد شهدا در صبح روز هفتم (دوشنبه) به 172 نفر رسید.


کابینه امنیتی رژیم‌صهیونیستی تصمیم به ادامه حملات هوایی به غزه گرفت

کابینه امنیتی رژیم‌صهیونیستی در نشست یکشنبه شب خود تصمیم به ادامه حملات هوایی علیه نوار غزه گرفت، اما با حمله زمینی به این منطقه مخالفت کرد.

موشک‌های سوری برسر صهیونیست‌ها/دمشق همچنان در سیاست‌هایش ثابت قدم است

با فرو ریختن موشک‌های سوریه به دست گروه‌های مقاومت فلسطینی بر شهرک‌های صهیونیست نشین، دمشق نشان داد که 4 سال بحران و تحمل شدیدترین و سخت‌ترین فشارها نتوانسته، ذره‌ای در سیاست‌هایش تغییر ایجاد کند.

آژیر حملات موشکی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد/حمله توپخانه‌ای اسرائیل به جنوب لبنان

بامداد دوشنبه شلیک چند فروند راکت از منطقه «صور» لبنان به سمت شهر «الجلیل» واقع در شمال فلسطین اشغالی، آژیرهای خطر در این منطقه را به صدا درآورد.

بان‌کی‌مون خواستار توقف فوری درگیری‌ها در غزه شد

دبیر کل سازمان ملل متحد یکشنبه شب اقدامات فوری طرفین برای پایان دادن به درگیری‌ها در نوار غزه را خواستار شد.


منبع: مشرق نیوز


نوشته شده در  دوشنبه 93/4/23ساعت  1:54 عصر  توسط ali 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حامیان نه غزه ، نه لبنان ببینند
وحشیگری اسرائیل
جنایات وحوش صهیونیست
موشک های حماس
موشک های حماس
تجاوزات مکرر کرکسها
[عناوین آرشیوشده]