سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اخبار لحظه به لحظه از تحولات غزه؛

افزایش شمار شهدای غزه به 98 شهید و 700 زخمی /آژیر در «حیفا»، در 140 کیلومتری غزه به صدا درآمد/فرودگاه تل آویو مورد هدف قرار گرفت / همه پروازها لغو شد

پرتاب 400 تن مواد منفجره بر سر ساکنان غزه و تخریب 150 خانه و آواره شدن 900 فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی از جمله جدیدترین اخبار مرتبط با حملات و جنایت رژیم‌صهیونیستی به غزه به شمار می روند.

به گزارش مشرق، نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرده بود، روز پنج‌شنبه نیز ادامه داد تا گروه‌های فلسطینی هم در قالب عملیات «بنیان مرصوص» با شلیک ده‌ها موشک به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی پاسخ محکمی به این تجاوز داده باشند. در روز سوم شمار شهدای فلسطینی به 89 شهید رسید. در طرف مقابل نیز عملیات مقاومت فلسطینی کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن چندین صهیونیست دیگر را در پی داشت.

این درحالی است که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کمیته امنیتی این رژیم تصریح کرد که جنگی طولانی، سخت و پیچیده را پیش رو دارند.

این خبر به روز می شود ...


شاخه نظامی حماس:اگر بخواهیم از شبکه 2 تلویزیون اسرائیل پیام‌هایمان را پخش می‌کنیم

المیادین نوشت: گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این توانایی را دارد که پخش شبکه 2 تلویزیون اسرائیل را متوقف کند و با پخش بیانیه‌های خود از این طریق پیامش را به دشمن صهیونیستی اعلام کند.

فرودگاه تل آویو مورد هدف قرار گرفت / همه پروازها لغو شد

پایگاه خبری «العهد» فرودگاه «بن گوریون» شهر تل آویو رژیم صهیونیستی مورد هدف موشک‌های گردان القسام شاخه نظامی حماس قرار گرفته است.

بنا به گزارش رسانه‌های صهیونیستی 4 موشک از نوع «ام75» به این فرودگاه اصابت کرده است.

در حال حاضر تمامی پروازها در این فرودگاه لغو شده و شاهدان عینی از شنیده شدن چندین صدای انفجار خبر داده‌اند.


گذرگاه رفح به روی فلسطینیان بسته شد

پایگاه خبری العهد، وزیر داخلی حماس از بسته شدن گذرگاه رفح به روی زخمی‌های فلسطینی خبر داد.

بنا به گفته وزیر داخلی حماس، طرف مصری هنوز علتی برای این اقدام ذکر نکرده است.

«سید حسن نصر الله» ‌به زودی درباره جنگ غزه سخنرانی می‌کند

دبیر کل حزب الله لبنان به زودی از طریق ویدئو کنفرانس درباره جنگ رژیم صهیونستی علیه نوار تحت محاصره غزه سخنرانی می‌کند.

افزایش شمار قرباینان جنگ غزه به بیش 98 شهید و 700 زخمی

شمار قربانیان حملات ددمنشانه رژیم صهیونستی به باریکه غزه به بیش از 98 شهید و 700 زخمی افزایش یافت.


پرواز دو جنگنده صهیونیستی در آسمان لبنان/پرتاپ 5 خمپاره به خاک لبنان

 شبکه المنار گزارش داد: ساعت 11 شب گذشته دو هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان در آسمان این کشور به گشت زنی پرداختند.

بر اساس این گزارش، هواپیمای دشمن صهیونیستی از آسمان شهرک رمیش وارد حریم هوایی لبنان شده و در آسمان همه مناطق لبنان به صورت دورانی به پرواز در آمد و سرانجام ساعت 12:30 شب از آسمان شهرک «علما الشعب» حریم هوایی لبنان را ترک کرد.




در همین راستا دشمن صهیونیستی در واکنش به ادعای پرتاب راکت از خاک لبنان به اراضی فلسطین اشغالی، منطقه لبنانی «الصوان» در نزدیکی «کفرشوبا» را با پنج خمپاره توپخانه‌ای هدف قرار داد.

پیش از این رسانه‌های اسرائیلی با ادعای حمله راکتی از خاک لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی،  گزارش داده‌اند که دستکم دو راکت به شهر «کریات شمونا» اصابت کرده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی  گزارش داد که این حمله تلفات یا خسارتی در بر نداشته است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

شلیک دستکم دو فروند راکت از خاک لبنان به شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های اسرائیلی با ادعای حمله راکتی از خاک لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی، گزارش داده‌اند که دستکم دو راکت به شهر «کریات شمونا» اصابت کرده است.

حمله جنگنده‌های صهیونیست به یک خانه مسکونی در رفح 6 شهید و 12 زخمی بر جای گذاشت

جنگنده‌های ارتش رژیم‌صهیونیستی بامداد روز جمعه با هدف قرار دادن یک منزل مسکونی در منطقه رفح نوار غزه، دستکم 6 تن را به شهادت رساندند.

آژیر حملات موشکی در «حیفا» در 140 کیلومتری غزه به صدا درآمد

رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیر حملات موشکی در شهر «حیفا» سومین شهر بزرگ فلسطین اشغالی واقع در 140 کیلومتری نوار غزه خبر داده‌اند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/4/19/647139_221.jpg

ارتش رژیم‌صهیونیستی 30 هزار نیروی ذخیره خود را فراخواند

سخنگوی وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که 30 هزار نیروی ذخیره برای شرکت در عملیات علیه غزه فراخوانده شده‌اند.

مشرق نیوز


نوشته شده در  جمعه 93/4/20ساعت  2:12 عصر  توسط ali 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
حامیان نه غزه ، نه لبنان ببینند
وحشیگری اسرائیل
جنایات وحوش صهیونیست
موشک های حماس
موشک های حماس
تجاوزات مکرر کرکسها
[عناوین آرشیوشده]